استخدام کار بسیار دشوار است. صبر، غربالگری مناسب و تجزیه و تحلیل دقیق، همگی لازمه این کار میباشند. با وجود اینکه بسیاری از افراد با استعداد برای گرفتن شغل مورد نطر در سازمان شما وجود دارند، پیدا کردن فردی که واقعا مناسب سازمان شما باشد، فرایند زمانبری است.
کیفیت کارکنان بیش از آنکه صرفا باعث حصول اطمینان از اینکه یک شرکت دارای نیروی انسانی کافی برای انجام کارهایش است، اهمیت دارد. هر یک از کارکنان سازمان میتواند تاثیر مستقیمی بر فرهنگ و حتی ارزش مالی شرکت داشته باشد. در حالی که هیچ راهی برای اطمینان از اینکه هر استخدام جدید به طور کامل درست بوده است یا خیر، وجود ندارد، روشهایی وجود دارند که از طریق آنها میتوان شانس حصول نتیجه مناسب را افزایش داد.
یکی از مهمترین روشهایی که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از سازمانهای بزرگ قرار گرفته است، “بهبود فرایند استخدام” میباشد.
#همراه ما باشید تا در این باره بیشتر بخوانید.